LienPieter.reismee.nl

Kathmandu

Namaste! Ondertussen in Kathmandu verzeild, stad van duizend tempels en brommertjes. Prachtige stupa met ceremonie beleefd. Nepalees gezin aan jaarinkomen inclusief schoolgeld geholpen door middel van onvrijwillige schenking. eerste les in onthechting gehad die ik aan jullie mag doorgeven door middel van het gebrek aan foto's... camera gisteren immers gestolen, onverhoeds tijdens ontbijt. ogen nu maar dubbel de kost geven. onze posts zullen er hierdoor niet visueler op worden waarvoor excuses. prachtige architectuur in deze heel speciaal aandoende stad met bitter weinig infrastructuur. vannnacht meermaals gewekt door Tibetaans klaroengeschal van klooster in achertuin. vandaag vertrek naar Bandipur richting Pokhara, overmorgen start trekking Anapurna Circuit. hoofdletters verdwenen. stop. Nepali schrift onontcijferbaar. voor de rest alles tiptip! tot na de trek wellicht!

Vincent

Hedaar! Nu is het mijn beurt om met plezier jullie reisverhalen te volgen. Wat lullig van de camera. Schaf u een digitaal niemendalletje aan zodat we toch nog wat slechte foto's kunnen bekijken! Geniet van de trek, en tot de volgende post!

Johan

hallo Lien en Pieter,
leuk jullie een beetje te kunnen volgen, dat geeft hier ook wat vakantiegevoel!
vele groeten vanuit het WGC BP en heel veel fun!

Ann-Sofie

Argh sukkelkes. Maar zo is er dus minder te dragen. Alles goed onthouden en in geuren en kleuren beschrijven! Dikke knuf en veeel plezier daar! xxx as

Carmen

Ja sneu hé van die camera. Gelukkig zijn jullie nog niet je gevoel voor humor verloren :-) VOLHOUDEN hé.
Super wat jullie allemaal beleven en hoe heerlijk te lezen. Zo ben ik ook een beetje op reis ;-)
Toi toi nog voor jullie verdere trip en vooral veel plezier
. xxx

Johan R

Happy Birthday Lien! Enjoy !
XXX