LienPieter.reismee.nl

Kathmandu revisited

Vanuit de hoofdstad na een lange rondreis kunnen we melden dat de Nepali jungle nog neushoorns, ooievaars, krokodillen, herten en veel andere fauna herbergt. De rhino mochten we met eigen ogen aanschouwen en de olifanten zelfs berijden en wassen in de rivier. Schitterende dieren met hun wijze priemende oogjes. De Bengali tijger hebben we geroken en hij heeft ons zelf ongetwijfeld gezien. We zijn er nog steeds niet uit of we hem zelf wilden zien. Enkele spannende uren beleefd in Chitwan nationaal park en een ontspannen kampvuur met heerlijke junglekip met curry. Nu weer in de toeristenketel die Kathmandu is maar we plannen nog enkele dagen raften op de Bhote Kosi en vonden een heerlijk rustige plek om te bekomen van de busritten. Ons hoofd zit ook al wat in België want de laatste week is ingegaan en we zien er ook wel heel hard naar uit om de draad terug op te nemen en iedereen terug te zien!

Joke

Geniet nog maar wat van de Nepali jungle, de toeristenketel en de heerlijke natuur. Enjoy it while it lasts, de ratrace in België, die loopt niet weg zulle! Tot snel x

Marij Sercu

Dag alletwee, bedankt voor het mogen meevolgen van jullie spannende reis! Die was op zijn minst...kronkelig!Kom nu maar vlug af, 't is hier in België ook spannend momenteel! Een dikke zoen van Marij

Kristel

Lieve Lien en Pieter
Elk stukje verhaal van jullie met plezier gelezen, zalig zo samen trekken, mensen ontmoeten, heeeel veel natuur... Tof om zo te mogen meelezen...ik denk dat die mooie ervaringen jullie nog lang vleugeltjes zullen geven!Liefs van Kristel